tisdag 8 december 2009

Snart blir jag tokig...


4 kommentarer:

Moments of photography sa...

Varför blir du tokig?

AnnCharlotte sa...

Jag blir tokig för jag får inte in texten mellan bilderna som jag brukar, tycker det är svårt med den nya bilduppladdningen.
Jag skulle vilja ha lite större bilder i andra bloggen och tänkte att denna mallen skulle vara bra....

Moments of photography sa...

Ja jag förstår...

Jag brukar först ladda upp mina bilder och sen skriva texten.

Men har kommit på att om det finns "sidostycken" eller vad det kallas så ballar texten ut...för bilden blir för stor.

Har man sidostycken på båda sidor får man ha mindre bilder och har man inga alls så kan man ha de största bilderna. Ja min uppfattning....om det sen är så vet jag inte.

Jag testar med html skrift på min testblogg och det är supersvårt tycker jag. Där blir jag tokig...haha..

Men kul att prova sej fram, man lär sej massor hela tiden tycker jag.

Förresten fina snöflingor du har vart hittar man dem?
Jag hade små innan på "funderarbloggen" men då hackade sidan då man scrollade, så jag tog bort det igen.

Nattinatti...

AnnCharlotte sa...

Snöflingorna har jag hittat på fixadinblogspot.
Jag brukar också börja med bilderna och sedan skriva.
Jag ska nog klura ut hur man gör, alltid bra med lite utmaning.
För ett år sedan kunde jag typ bara skicka mail och lite till ;) så min datakunskap ökas på hela tiden.